רישום והתכנסות

ארוחת צהריים

עד מתי ימשיך הנתק בין עולם חוויית המשתמש המתפתח כל כך בעולם המוצרים, הסטארטאפים והצריכה לבין עולם מערכות המידע הוותיק? מדוע חוויית המשתמש במערכות מידע לא באמת שונה מחוויית משתמש במוצרים? למה כדאי למנהלי מערכות... קרא עוד
טל פלורנטין

מה הופך את סביבת העבודה של העובד למועילה? מהם השיקולים בתכנון ועיצוב מערכות המשפרות
את ביצועיו של המשתמש? כיצד מייצרים ממשקי תפעול ותצוגה שהופכים את מקבלי ההחלטות לאפקטיביים יותר? הסקירה תדון בהיבטים... קרא עוד
ד"ר שמואל ארואס

בעולם שבו הכל מתכנס תחת שורת ה-ROI בארגון, כיצד נוכל לעזור למנהלים בארגון לנתח את נתוני הארגון ותנועות העובדים במערכות השונות בזמן אמת? האם ניתוח בזמן אמת של המצב יאפשר קבלת החלטות נכונה יותר בארגון? האם מערכות... קרא עוד
יוסי מלמד

מהו ערכה הכלכלי של חווית משתמש במערכות ארגוניות?
יורם  רוזנר

המחסום הקשה ביותר בדרך לארגון שחוויית המשתמש זורמת לו בדם הוא השינוי של דפוסי חשיבה ותהליכים קיימים. בואו נלמד ממי שכבר עשה והצליח. איך מבצעים שינוי שכזה ומכניסים את תפיסת העולם של חוויית המשתמש אל תוך ה-DNA של... קרא עוד
רן לירון

תכנון ממוקד-משתמש (User Centered Design) הוא הלב של העשייה בתחום חוויית המשתמש. למרות שלימוד יסודי של הנושא דורש זמן רב, יש כמה עקרונות פשוטים שאפשר ללמוד בזמן קצר, ליישם בקלות במערכות שלכם ולשפר משמעותית את... קרא עוד
ברק דנין

עד לפני 3 שנים, התגובה הרווחת למונח AGILE בעולם מערכות המידע הייתה "אצלנו זה לא יכול לעבוד. אולי זה יתאים לסטארטאפים". המציאות של היום מוכיחה אחרת. תפיסת העולם של AGILE הצליחה להשתלב ברמה כזו או אחרת בכל ארגון... קרא עוד
ארז טאצ'ר

מה צריך לעשות כדי להתאים את ניתוח המערכות לעידן החדש?
Open Accessibilty Menu