העולם החדש, העולם הישן

העובדים שלנו בארגון מתלבטים באיזה סמארטפון לבחור. הם נחשפים לפסגת החדשות, אך בבואם לעבודה מתיישבים מול מסכים ואינטראקציות ששייכים לדורות הקודמים.

נציגי שירות הלקוחות ואנשי מערכות מידע מפתחים ומציעים שירותים מתקדמים, אך מנהלים את השיחות ותהליכי המכירה בממשקי משתמש ששייכים לעידן הקודם.
 

מהפיכת חוויית המשתמש

תחום חוויית המשתמש חדר בשנים האחרונות לעולמנו ושינה את פני האינטרנט ועולם האפליקציות.
בעולם המוצרים המיועדים לצרכן הקצה ברור לכולם שלחוויית המשתמש חשיבות מכרעת במבחן ההצלחה של המוצר.

אבל מה קורה בתחום מערכות המידע?

תחום מערכות המידע הותיק נשאר מנותק.
חוויית המשתמש עדין לא פרצה את מחסומיו של עולם המחשוב הארגוני.

מערכות המידע הפנים ארגוניות בעיקרן מפותחות בכלים נטולי מודעות לחשיבותה של חוויית המשתמש.

הצצה לשולחן העבודה היומיומי של עובד בארגונים הגדולים חושפת ממשקי משתמש מיושנים שאינם אפקטיביים.
 

כנס UXIT נועד להכריז על בואו של המפץ הגדול. על פריצתו של הסכר.

בזמן הקרוב, עולם מערכות המידע הארגוני לא יראה אותו דבר. תהליכי העבודה ישתנו, הגדרות המקצוע יעברו חידוד,

וממשקי המשתמש יתוכננו באופן נכון יותר ונתחיל לראות משתמשים אפקטיביים יותר, שבעי רצון והצלחה עסקית משופרת גם בתוך הסביבה הפנים ארגונית.
 

Open Accessibilty Menu